شناسهٔ خبر: 155785 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه‌آهن شمال٢ با ساکنین همجوار خطوط ریلی روستای کندلات

غلامحسین ولدی مدیرکل راه‌آهن شمال۲ مدیرکل راه‌آهن شمال٢ با ساکنین همجوار خطوط ریلی روستای کندلات دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح روز چهارشنبه مورخ ٢٧ دی‌ماه، غلامحسین ولدی مدیرکل راه‌آهن شمال٢ و اسماعیل رستمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار با حضور در مسجد روستای کندلات با اهالی و مردم همجوار خطوط ریلی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاییان صورت گرفته‌بود ابتدا هر یک از ساکنین به‌بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداخته و موضوع تردد عابرین و احشام را از خطوط ریلی مهم‌ترین معضل منطقه عنوان کردند.

در ادامه غلامحسین ولدی مدیرکل راه‌آهن شمال٢ سرقت اموال راه‌آهن، ورود به حریم ریلی و وجود دام‌ها و احشام سرگردان را در مسیر ریلی رشت-لوشان از معضلات جدی راه‌آهن گیلان قلمداد کرد.

ولدی احداث پل‌های متعدد در مسیر ریلی جهت تسهیل تردد حاشیه نشینان خطوط، اعزام کمیته فرهنگ‌سازی به‌صورت ماهانه جهت ارتقا سطح دانش ساکنین نسبت به وسایط حمل‌ونقل ریلی، نصب تابلوهای قوانین و مقررات راه‌آهن، تقلیل سرعت سیر قطارها در مناطق حادثه‌خیز و... را از جمله اقدامات اداره کل راه‌آهن شمال٢ جهت کاهش احتمال برخورد با عابر و احشام برشمرد و همکاری و توجه هر چه بیشتر افراد با راه‌آهن و قوانین ریلی را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن شمال ۲، وی خدمتگذاری به مردم را اولویت راه‌آهن دانست و تصریح‌کرد: به‌منظور جلب رضایت ساکنین منطقه و در راستای حفظ آرامش خاطر حاشیه‌نشینان خطوط ریلی، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با هماهنگی مدیران و مسئولان مربوطه، اقدامات محسوسی را جهت ارتقا سطح ایمنی منطقه علی‌الخصوص در نقاط همسطح با ریل به انجام رسانیم.