شناسهٔ خبر: 155810 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

اعلام رضایت هیات بازرسی وزارت کشور از اقدامات ستاد حجاب و عفاف وزارت راه و شهرسازی

بانوان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیده انسیه سیدجوادی دبیر ستاد عفاف وزارت راه و شهرسازی از برگزاری جلسه ارزیابی عفاف و حجاب وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در۲۶ دی  در ساختمان دادمان  خبر داد.

وی افزود؛ هدف از این جلسه که به درخواست بازرسان ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور تشکیل شده، ارائه نتایج نهایی ارزیابی های این هیات از ستاد وزارت خانه و سازمانها و شرکت های تابعه است.

سیدجوادی افزود بازرسان وزارت کشور ضمن ارائه گزارش در خصوص بررسی وضعیت وزارت متبوع در حوزه حجاب و عفاف ، عملکرد این وزارتخانه در حوزه درون سازمانی حجاب و عفاف را مطلوب دانسته و به اینکه نکته اشاره کردند که در مدیریت جدید در سال 1402 شاهد تحولات چشمگیری در اقدامات و برنامه های حجاب و عفاف در وزارت راه و شهرسازی بوده ایم و از ستاد حجاب و عفاف وزارت تقدیر کردند.

مشاور امور بانوان و خانواده همچنین متذکر شدند در این گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با ۷۲ درصد و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با ۵۲ درصد بهترین ارزیابی عملکرد را در حوزه عفاف و حجاب را داشتند که نشان از رویکرد وزیر و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی به عنوان رییس ستاد و جانشین وزیر در ستاد عفاف و حجاب و روسای محترم سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به مقوله و امورات ترویج زیست عفیفانه در یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور با بیشترین لبه تماس خدمت‌رسانی به مردم انقلابی و شهید پرور ایران است.

سیدجوادی نیز از مشمولیت تمامی اقدامات و برنامه ها و سیاست های وزارتخانه در راستای حوزه حجاب و عفاف در جلسات، دستورالعمل ها، نشست ها گفت و افزود: توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی در صدر راهبردهای وزارتخانه می‌باشد.