شناسهٔ خبر: 155856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طی هفته اخیر صورت پذیرفت:

عملیات برفروبی بیش از هزار کیلومتر از محور های کوهستانی مازندران

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: با تلاش و حضور بی وقفه ی راهداران با ۳۳ اکیپ راهداری در روز های اخیر بیش از ۱۱۲۵ کیلومتر از محور های کوهستانی این استان در ۴۱۲ مرحله برفروبی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن محمد نژاد گفت: با توجه به شرایط جوی در فصل زمستان به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور های کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقررات ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون  ۳۳ اکیپ راهداری با بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محور های کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

محمد نژاد تصریح کرد: در روز های اخیر بیش از ۲۵۰۰ تن نمک و ۱۵۰۰ تن ماسه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی مصرف شده و در این مدت زمان نیز به بیش از ۲۸۵ خودرو درراه مانه امداد رسانی توسط راهداران مازندران انجام پذیرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران محور های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان نمود: در حال حاضر ۲۳ راهدارخانه در محور های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

محمد نژاد خاطرنشان ساخت: مسافرین و رانندگان محترم می توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه ها ، انسداد ها یا محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir  مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.