شناسهٔ خبر: 155940 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:

پیاده سازی سامانه" بیلینگ" بنادر در دهه فجر امسال

ساختمان سازمان بنادر و دریانوردی معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی از پیاده سازی سامانه صورت حساب الکترونیکی، موسوم به "بیلینگ" در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد حسین علامه در همایش معاونین برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع بنادر و ستاد مرکزی با تاکید بر رعایت شفافیت و انضباط مالی در این سازمان، از پیاده سازی سامانه صورت حساب الکترونیکی، موسوم به "بیلینگ" در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: یکی از اقدامات مهم سازمان بنادر در سال جاری، "تدوین اجرایی‌سازی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد" بوده است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با گسترده و مهم خواندن وظایف و ماموریت‌های حوزه برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت، تاکید کرد: سازمان بنادر در دولت سیزدهم، به موضوعات مهمی چون قانون‌گرایی، رعایت انضباط مالی و شفافیت و ساختار سازمانی توجه جدی‌تری داشته است.

به گفته علامه، معاونت برنامه‌ریزی در حوزه تامین منابع مالی پروژه‌های سرمایه‌ای سازمان بنادر در سال جاری موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه در همایش معاونین برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر علاوه بر بهبود روش‌ها و رفع چالش‌ها، گفت: خروجی این نشست، پس تدوین در چند محور اجرایی، در دستور کار برنامه‌های اجرایی سال جاری و اهداف برنامه سال آتی قرار می‌گیرد. 

در این همایش همچنین از خدمات و زحمات محمود صابری، معاون سابق برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان(بندر شهید رجایی) ، با اهدای لوح تقدیر شد.