شناسهٔ خبر: 155949 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با پیگیری مکرر اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان؛

فرآیند اجرایی شبکه روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان آغاز شد

کمربندی بندر امام خمینی (ره) مجوز عملیات اجرایی احداث شبکه روشنایی جاده کمربندی بندرامام خمینی(ره) به آبادان با اعتباری معادل ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه جاده کمربندی بندرامام خمینی (ره) به آبادان به‌عنوان یکی از پروژه‌های شاخص سازمان بنادر و دریانوردی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با هدف تسریع در عملیات حمل و نقل، رفع مشکلات عبور و مرور و دسترسی آسان احداث شده‌است، بیان کرد: به‌منظور ایمن‌سازی و استانداردسازی مسیر جاده کمربندی فرآیند اجرایی احداث شبکه روشنایی جاده مذکور با تخصیص اعتبارات لازم آغاز شد.

گرایلو خاطرنشان کرد: جاده کمربندی مذکور به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسیده است و با پیگیری‌های مکرر اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان عملیات اجرایی پروژه ارتقا و بهینه‌سازی روشنایی آن نیز در ادامه آغاز شد.

یادآور می‌شود جاده کمربندی بندر امام‌خمینی (ره) به آبادان به‌منظور اجرای بخشی از تعهدات اجتماعی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های شهر بندر امام‌خمینی (ره) احداث شده‌است. با تکمیل این پروژه تردد ترافیک خروجی از بندر امام‌خمینی (ره) به مقاصد جنوب غربی استان و برعکس تسهیل خواهد شد.