شناسهٔ خبر: 155967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهبود وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی استان چهارمحال و بختیاری

نمازخانه‌های بین‌راهی استان از وضعیت بهتری نسبت به قبل برخوردار شده اند. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از امور مهم در حوزه نماز، توجه به نیاز مسافران برای اقامه نماز در جاده‌های ارتباطی است که در همین راستا بنا بر هماهنگی‌ها و نظارت‌های انجام شده، نمازخانه‌های بین‌راهی استان از وضعیت بهتری نسبت به قبل برخوردار شده است.

روح الله غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: نمازخانه بین‌راهی همواره یکی از دغدغه‌های مهم مردم است که متولی ایجاد آن سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در این حوزه به جد پیگیری شده، احداث مسجد در پلیس‌راه فرخشهر است که در سال‌های گذشته با موانعی روبرو بود اما اکنون این مانع برطرف شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: با توجه به اینکه محور لردگان از محورهای پرتردد استان به شمار می‌رود، یک باب نمازخانه بین‌راهی در محور گوشنگلی ایجاد شده است که از نظر تجهیزات نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی گفت: علاوه‌بر نماز خانه بین راهی مجتمع‌های بین‌راهی استان نیز دارای ظرفیت نمازخانه هستند.

در حال حاضر چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه روستایی است.