شناسهٔ خبر: 155973 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجهیز همه پاسگاه‌های پلیس راه آذربایجان غربی به سیستم نرم افزاری باسکولی

b4e02467-659e-4a57-b6ca-a9234178da3d.jpg با هدف کنترل دروازه‌ای اضافه بار، مواد خطرناک و تاکسی بین شهری یک هزار و ٢٩٣ گروه گشت در حال فعالیت هستند و تمام پاسگاه‌ها نیز به سیستم نرم افزاری باسکول ها مجهز شده‌اند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت گشت‌های تلفیقی حوزه حمل و نقل جاده‌ای اعلام‌کرد: این گشت‌های تلفیقی با هدف جلوگیری، کنترل و نظارت دروازه‌ای اضافه‌بار، مواد خطرناک و تاکسی‌های بین شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای استقرار این گشت‌ها محل‌های خاصی در نظر گرفته شده‌است، خاطرنشان کرد: برای کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و عملکرد مدیران فنی، گشت‌های مد نظر در ٧٨ گشت در پایانه‌های مسافربری، ۴٩ گشت در شرکت‌های حمل و نقل کالا، ١٨۶ گشت در پاسگاه‌های پلیس‌راه‌ها و یک‌هزار و ٧٨ گشت در محورهای مواصلاتی مستقر هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به مجموع گشت‌ها در محورهای ارتباطی استان اعلام‌کرد: به‌طور کلی یک‌هزار و ٢٩٣ گروه گشت در سراسر استان در محل‌های تعیین شده مستقر هستند و تا پایان آذر ماه سال جاری ٣ هزار و ۵١۴ ناوگان را مورد بازدید قرار دادند.

مدقالچی افزود: ٩باسکول ثابت و سیار نیز در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی برای کنترل اضافه‌بار وجود دارد و تمام پاسگاه‌های سطح استان در حال حاضر به سیستم نرم افزاری باسکول‌ها مجهز شده‌اند.