شناسهٔ خبر: 155984 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در ۹ ماهه نخست امسال انجام شد

ارائه بیش از ۵۷۰۰ مورد خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات در فرودگاه مهرآباد

حسین شاکری بیش از ۵۷۰۰ مورد خدمات پشتیبانی حوزه فناوری اطلاعات در فرودگاه مهرآباد طی ۹ ماهه نخست امسال ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی این فرودگاه گفت: امروزه حوزه نفوذ زیرساخت، نرم افزارها، تجهیزات و سامانه های مبتنی بر فناوری اطلاعات به قدری در سازمانها گسترده شده که وجود آنها نه تنها برای تداوم و پایداری، بلکه برای پیشرفت کسب‌وکارها نیز امری ضروری و حیاتی به شمار می‌آید.

وی افزود: تداوم ارائه این خدمات در فرودگاه مهرآباد، مرهون زحمات تیم پشتیبانی این اداره است.

به گفته شاکری، گزارش ارائه شده نشان می‌دهد که در ۹ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۵۷۰۰ مورد خدمات پشتیبانی حوزه فناوری اطلاعات ارائه شده است.

رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی گفت: این خدمات « در حوزه Help Desk سیستم های اداری: ۱۹۳۵ مورد»، «در حوزه Service Desk نرم افزار، شبکه و امنیت سایبری: ۲۰۳۲ مورد » و «در حوزه پشتیبانی زیرساخت و سامانه های ترمینالی: ۱۷۴۰ مورد» است.

شاکری یادآور شد: این ارقام نشان دهنده فعالیت فراوان و گسترده در زمینه پشتیبانی فناوری اطلاعات در این دوره زمانی در فرودگاه بین المللی مهرآباد است که با ضریب کیفی مطلوبی محقق شده است.