شناسهٔ خبر: 156048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح کمربندی برازجان و قسمتی از بزرگراه برازجان – اهرم در دهه فجر

کمربندی بوشهر برازجان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از تکمیل و افتتاح کمربندی برازجان به طول ۴/۷ کیلومتر و همینطور۵/۷ کیلومتر قسمتی از بزرگراه برازجان - اهرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، زهرا هوایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در بازدید میدانی که به همراه فرماندار دشتستان، معاون عمرانی فرمانداری دشتستان از یک پروژه شاخص راهسازی شهرستان اظهار کرد: دهه فجر امسال شاهد تکمیل شدن کمربندی برازجان به طول ۴/۷ کیلومتر و همینطور۵/۷ کیلومتر قسمتی از بزرگراه برازجان - اهرم هستیم.

هوایی افزود : عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۱ آغاز گردید، اما به دلیل تملک مسیر و کمبود اعتبار جهت تکمیل با مشکلاتی مواجه شد.

وی بیان کرد:  با پیگیری مسئولین شهرستانی و استانی از جمله مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر و حوزه معاونت راهسازی، فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در برداشتن موانع و بحث تامین اعتبارات ملی به طول ۱۰/۵ کیلومتر از این پروژه تکمیل و در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان نیز گفت : این پروژه که به دلیل کمبود اعتبار به کندی پیش می رفت و مشکلات زیادی در خصوص تملک مسیر وجود داشت با نشست های متعدد با مالکین مسیر و تلاش برای جذب اعتبارات در دهه فجر امسال شاهد به بهره برادری آن خواهیم بود.  

بنافی افزود: بزرگراه برازجان - اهرم یکی از پروژه های شاخص شهرستان بوده که به صورت جهادی همه مسئولین مرتبط در به اتمام رساندن این پروژه  و دیگر پروژه های این حوزه تلاش نمایند.

وی بیان کرد: با بهره بردای از این پروژه و باز شدن این بزرگراه حل مشکل گره ترافیکی این مسیر روان خواهد شد.

فرماندار دشتستان در پایان از مجموعه راه و شهرسازی استان و شهرستان تقدیر و افزود:  امید است نسبت به تکمیل پروژه های این حوزه تسریع و با در نظر گرفتن رعایت نکات فنی و مهندسی در به اتمام رساندن پروژه ها اقدام شود.