شناسهٔ خبر: 156110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری هشتمین جلسه کمیته درآمد اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان

کمیته درآمد هشتمین جلسه کمیته درآمد اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان به منظور بررسی راهکارهای هم‌افزایی برای افزایش درآمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، هشتمین جلسه کمیته درآمد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان، معاونین و اعضای کمیته درآمد، با هدف بررسی راهکارهای هم‌افزایی افزایش درآمد و همچنین پیگیری مصوبات جلسه قبل برگزار شد.

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در این جلسه با بیان اینکه حفظ درآمدهای موجود و افزایش آن در اولویت برنامه‌های مالی و درآمدی این اداره کل قرار دارد، گفت: مجموعه این فعالیت‌ها در کنار توسعه راه‌ها و کیفیت مولفه‌های حمل و نقلی، در تأمین معیشت و ارتقا سطح درآمدی همکاران نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت که تلاش می‌شود با مدنظر قرار دادن اصل مدیریت هزینه‌ها منابع مالی سازمان افزایش یابد.

مبارکی در این نشست با اشاره به اهمیت نقش درآمدهای سازمانی و موضوعاتی همچون وصول، شناسایی و برنامه ریزی برای منابع درآمدی گفت: جنوب این استان به‌دلیل نزدیکی به تنها بندر اقیانوسی کشور و برخورداری از دو پایانه مهم مرزی یکی از نقاط مهم و استراتژیک در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است که نقش مهمی در درآمدهای سازمانی این بخش دارد.

وی در این جلسه از افزایش درآمد در حوزه حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان در سال جاری خبر داد و گفت: میزان در آمد اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان نسبت به سال‌های گذشته در اکثر حوزه‌های حمل و نقلی افزایش خوبی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان یادآور شد: در آینده نه چندان دور با تلاش‌های کلیه عوامل و کارکنان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان جایگاه اصلی این اداره کل در کشور ارتقا چشمگیری خواهد یافت.