شناسهٔ خبر: 156122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال

مازندران رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در طول یک هفته اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مهدی اکبری رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال در طول یک هفته اخیر خبر داد و گفت: راه‌های مواصلاتی یکی از عوامل مهم و مؤثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راه‌های روستایی به‌دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها و مراکز صنعتی می‌توانند نقش بسیار مهمی را در جابه‌جایی محصولات کشاورزی و دامی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: این اداره کل در راستای فعالیت‌های خود در زمینه ایجاد راه‌های روستایی ایمن، عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی "زرین‌آباد" و عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی " مسکوپا" و " بر ارده" در مرکز استان را به اجرا در آورد.

اکبری خاطر نشان کرد: خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان عزیز باشیم.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: از ۱۴۵۷ کیلومتر راه ارتباطی مرکز مازندران، مقدار ۱۱۵۵ کیلومتر راه روستایی بوده که از این مقدار ۷۰۳ کیلومتر آسفالت است.