شناسهٔ خبر: 156150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرای پروژه روکش آسفالت محور لواسان به لتیان پایان یافت

عملیات اجرای پروژه روکش آسفالت محور لواسان به لتیان پایان یافت پروژه روکش آسفالت و لکه گیری محور لواسان به لتیان با طول ۱۵ کیلومتر اجرا شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ عارف امرایی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از تکمیل پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور لواسان به لتیان با طول ۱۵ کیلومتر خبر داد.

امرایی همچنین افزود: در این پروژه که در بازه زمانی دو ماهه اجرا و به بهره برداری رسیده؛ اعتبار هزینه شده تاکنون بالغ بر دویست میلیارد ریال بوده که تماما از منابع ملی و از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین شده‌ است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در پایان با اشاره به لزوم و اهمیت اجرای این پروژه گفت: از آنجایی که این محور راه ارتباطی لواسان به روستاهای منطقه به جاجرود، پردیس و تهران می باشد؛ و از جمله محورهایی است که در پایان هفته از ترافیک بالایی برخوردار است، اجرای عملیات روکش محور مذکور علاوه بر افزایش ایمنی باعث رضایتمندی کاربران جاده ای و اهالی منطقه گردیده است.

امرایی اظهار کرد: ایمن سازی این محور شامل رفع کمبود علایم، نصب سرعتکاه و خط کشی در دستور کار قراردارد.