شناسهٔ خبر: 156166 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بیش از ۴۶۶ هزار و ۵۴۹ واحد مسکونی به بانک مسکن معرفی شد

بانک مسکن بیش از ۴۶۶ هزار و ۵۴۹ واحد مسکونی در قالب ۷۹ هزار و ۷۹۹ پروژه برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای اجرای این طرح تا پایان دی ماه سال‌جاری به بانک مسکن معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک ‌مسکن، بیش از ۴۶۶ هزار و ۵۴۹ واحد مسکونی در قالب ۷۹ هزار و ۷۹۹ پروژه برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای اجرای این طرح تا پایان دی ماه سال‌جاری به بانک ‌مسکن معرفی شدند.

بر اساس گزارش این بانک، ۲۶۶ هزار و ۸۷ واحد از سوی سازمان‌هایی همچون اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام، صندوق مسکن، شهرهای جدید و... به بانک‌مسکن معرفی‌شده‌اند و ۲۰۰ هزار و ۴۶۲ واحد نیز خود مالک هستند.

بانک‌مسکن همچنین برای ۳۲۲ هزار ۶۴۶ ساخت واحد مسکونی در قالب ۴۹ هزار و ۶۰۲ پروژه قراردادی بالغ بر بیش از یک میلیون و ۳۶۳ هزار میلیارد ریال با سازندگان به امضا رسانده است و مبلغ بیش از ۷۴۲ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال نیز بابت سهم الشرکه بانک برای ساخت واحد مسکونی به متقاضیان پرداخت کرده است.

از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون متقاضیان تعداد یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۶۳۳ فقره حساب در شعب بانک‌مسکن افتتاح کرده‌اند.