شناسهٔ خبر: 156171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فروش املاک و مستغلات راه و شهرسازی استان زنجان به صورت مزایده عمومی

عبدالله حیدری معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) به تعداد ۳۰ قطعه به صورت شرایط ویژه اقساطی و نقدی به تعداد سه قطعه به فروش برساند.

عبدالله حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) به تعداد ۳۰ قطعه به صورت شرایط ویژه اقساطی در منطقه کوی پونک به فروش می‌رساند. 

وی اظهار کرد: همچنین این اداره کل املاک و مستغلات تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir)فروش نقدی تعداد ۳ قطعه در منطقه کوی شهریار و محور شهید دلجویی به صورت الکترونیکی به فروش می‌رساند. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، تاریخ انتشار آگهی مزایده را ۱۸ دی ماه اعلام کرد و گفت: مهلت دریافت اسناد مزایده تا پایان ۲۷ دی تا ساعت ۱۳ ظهر بود و مهلت ارسال پیشنهاد از تاریخ ۱۸ دی ماه تا تاریخ ۷ بهمن ماه تا ساعت ۱۳ ظهر خواهد بود. 

حیدری تاریخ بازگشایی پاکت‌ها را ۸ بهمن ماه ساعت ۹ صبح اعلام‌کرد و گفت: زمان اعلام به برنده ۸ بهمن ساعت ۱۲:۳۰ صبح خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام شرایط مزایده در اسناد مندرج در سامانه ستاد (www.setadiran.ir) موجود است و ضوابط لازم باید رعایت شود، تأکید کرد: برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و تمام مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده در صورت وجود هزینه‌های مربوطه، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران از این طریق امکان‌پذیر است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، افزود: تمام اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل‌مشاهده، بررسی و انتخاب است و وصول پیشنهادات تنها از ۱۸ دی ساعت ۱۲ ظهر تا تاریخ ۷ بهمن ساعت ۱۳ بوده و ارائه پیشنهادات خارج از تاریخ ذکر شده به هیچ‌عنوان امکان‌پذیر نیست و مهلت دریافت اسناد مزایده تا پایان ۲۷ دی ماه تا ساعت ۱۳ امکان‌پذیر بود. 

حیدری بازگشایی پاکت‌های حاوی پیشنهادها را رأس ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه ۸ بهمن ماه اعلام‌کرد و افزود: بازگشایی پاکت‌ها در ساختمان شماره یک راه و شهرسازی واقع در اراضی پایینکوه، نبش میلاد ۲۱ خواهد بود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، افزود: متقاضیان جهت رفع هرگونه ابهام و اجتناب از اشتباه در نحوه نگارش پیشنهاد قیمت و ارسال آن، مطالب داخل اسناد را به‌دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سؤال در ساعات اداری به معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به نشانی خیابان خرمشهر - مراجعه کنند. 

حیدری در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مزایده نقدی و اقساطی باید جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره ذیل تماس حاصل کنند ((مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶ – ۰۲۱)) اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت‌نام / مزایده گر موجود است.