شناسهٔ خبر: 156214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پردیس خبر داد؛

امکانات شهرستان پردیس آماده خدمت رسانی به کاربران جاده ای

امکانات شهرستان پردیس آماده خدمت رسانی به کاربران جاده ای رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پردیس از آمادگی کامل راهداران شهرستان پردیس با ۱۸ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای ارائه خدمات در بارندگی های پیش بینی شده در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان تهران، محبوب خسروی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پردیس اظهار داشت: راهداران این شهرستان آمادگی کامل دارند تا بهترین خدمات را در بارش های پیش بینی شده که از امروز سوم بهمن آغاز می شود را به هموطنان و کاربران جاده ای ارائه کنند.

خسروی افزود: راهداری این شهرستان با ناوگانی به استعداد ۱۰ دستگاه نمکپاش مکانیزه، ۳ دستگاه گریدر و ۳ دستگاه لودر و یک دستگاه برخور مکانیزه؛ با همراهی ۳۵ نفر از راهداران پر تلاش شاغل در این شهرستان کوهستانی همانند گذشته در خدمت مردم شریف هستند تا در کمترین زمان وظایف خویش در راهداری زمستانی را در ۹۰ کیلومتر راه اصلی(رفت و برگشت) و حدود ۹۰ کیلومتر راه روستایی کوهستانی به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

وی همچنین گفت: تدابیر لازم در خصوص راهداری زمستانی از سوی معاونت راهداری اداره کل اندیشیده شده و در صورت نیاز پشتیبانی مورد تقاضا در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت. همچنین ذخیره شن و نمک در سه مکان مجزا به میزان کافی موجود و ۲ دستگاه گشت راهداری سبک به صورت ۲۴ ساعته در طول مسیرهای حوزه استحفاظی این اداره مشغول به خدمت رسانی هستند.

رییس اداره راهداری شهرستان پردیس در پایان افزود: از مهمترین راه هایی که خدمت رسانی در آنها انجام می شود می توان به محورهای هراز(اتصال استان تهران به مازندران) ، کمربندی بومهن با تردد متوسط حدودی ۶۵ هزار تردد روزانه و جاده قدیم جاجرود با متوسط تردد ۹۵ هزار در روز، اشاره کرد که طبق تجربه معمول ۴ یا ۵ مرحله عملیات برف روبی در هر بارندگی در آنها انجام می شود.