شناسهٔ خبر: 156220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری فیروزکوه برای خدمت رسانی در بارش‌های پیش‌بینی شده آمادگی کامل دارد

راهداری فیروزکوه برای خدمت رسانی در بارش های پیش بینی شده آمادگی کامل دارد رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فیروزکوه از آمادگی کامل راهداران این شهرستان با ۱۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای ارائه خدمات در بارندگی‌های پیش‌بینی شده در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان تهران، هادی اسدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: راهداران این شهرستان آمادگی کامل دارند تا بهترین خدمات را در بارش‌های پیش بینی شده که از امروز سوم بهمن آغاز می‌شود را به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای ارائه کنند.

اسدی افزود: راهداری این شهرستان با ناوگان به استعداد ۹ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، ۲ دستگاه گریدر و ۴ دستگاه لودر، با همراهی ۳۳ نفر از راهداران پر تلاش شاغل در این شهرستان کوهستانی همانند گذشته در خدمت مردم شریف هستند تا در کمترین زمان وظایف خویش در راهداری زمستانی را در ۹۰ کیلومتر (رفت و برگشت) بزرگراه با تردد متوسط روزانه ۶۵ هزار تردد، ۲۶ کیلومتر راه اصلی، ۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۲۹۸ کیلومتر راه روستایی کوهستانی به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

رئیس اداره راهداری شهرستان فیروزکوه در پایان افزود: تدابیر لازم در خصوص راهداری زمستانی از سوی معاونت راهداری اداره کل اندیشیده شده و در صورت نیاز پشتیبانی مورد تقاضا در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت. همچنین ذخیره شن و نمک به میزان کافی موجود و گشت‌های راهداری به‌صورت ۲۴ ساعته در طول مسیرهای حوزه استحفاظی این اداره مشغول به خدمت رسانی هستند.