شناسهٔ خبر: 156225 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اطلاع از آخرین وضعیت راه های ارتباطی استان مازندران

مازندران با تلاش شبانه روزی راهداران در حال حاضر تمامی محورهای شریانی و کوهستانی و برفگیر استان از جمله محورهای ارتباطی هراز ، سوادکوه ، ساری _ کیاسر ، کندوان و کناره ، باز و تردد در آنها برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، با توجه به تلاش شبانه روزی راهداران این فرشتگان نجات در جاده ها ، در حال حاضر تمامی محورهای شریانی و کوهستانی و برفگیر استان از جمله محورهای ارتباطی  هراز ، سوادکوه ، ساری _ کیاسر  ، کندوان  و کناره باز و تردد در آنها  برقرار است.

ضمنا به کلیه رانندگان عزیز توصیه می شود با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما در روزهای آتی ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری حتما با تجهیزات ایمنی لازم از جمله زنجیر چرخ و ... و با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه تردد نمایند تا به فضل خداوند شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح محورهای استان نباشیم.

گفتنی است مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.