شناسهٔ خبر: 156245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده‌باش راهداری در پی پیش‌بینی بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان البرز

راهداری زمستانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در پی پیش‌بینی احتمال بارش برف در محورهای این استان خبر داد.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، علی زندی‌فر اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران، نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری هم اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: تعداد ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان فعال است که در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: کلیه تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای استان البرز اندیشیده شده است.

زندی‌فر از رانندگان خواست تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تاکید کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی در مناطق برفی ضروری است و مخلوط ماسه و نمک نیز در راهدارخانه‌ها به میزان کافی جهت استفاده در زمان بارش برف وجود دارد.