شناسهٔ خبر: 156265 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه به موضوعاتی چون اهمیت پروازهای عبوری برای کشور، لزوم ارائه خدمات متناسب با استانداردهای جهانی در فرودگاه‌ها، لزوم میز خدمت و پاسخگویی مسئولان در سالن‌های فرودگاهی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به‌عنوان ابزار مهندسی افکار عمومی در تبیین پروژه‌های مهم و ملی نظیر احداث ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پرداخت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  نشست هم‌اندیشی کاپیتان رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اصحاب رسانه روز سه‌شنبه درحالی برگزار شد که مدیران و سردبیران رسانه‌هایی با سلایق مختلف در آن حضور داشتند و نقطه نظرات کارشناسانه خود و مطالبات مردم را به معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها منتقل کردند.

 دبیران اقتصادی و مدیران رسانه‌های تخصصی حوزه حمل‌ونقل به‌منظور تبادل موضوعات روز صنعت فرودگاهی و هوانوردی با مدیرعامل و معاونان عملیات هوانوردی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی نشست صمیمی بحث و تبادل نظر کردند.

اصحاب رسانه در این دیدار بر موضوعات مهمی چون لزوم ارتباط دو طرفه میان رسانه و صنعت فرودگاهی، برگزاری مستمر نشست‌های هم‌اندیشی پیرامون بررسی مسائل روز صنعت فرودگاهی و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌منظور بروزرسانی و آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران با ادبیات و گفتمان فرودگاهی تاکید کردند.

کایپتان نخجوانی در این دیدار ضمن تبریک به‌مناسبت ایام ماه رجب و ولادت باسعادت امیرالمونین علی(ع)، از تعامل هرچه بیشتر با رسانه‌های تخصصی حوزه حمل‌ونقل استقبال کرد و خواهان استمرار اینگونه نشست‌ها شد.

وی در ادامه به موضوعاتی چون اهمیت پروازهای عبوری برای کشور، لزوم ارائه خدمات متناسب با استانداردهای جهانی در فرودگاه‌ها، لزوم میز خدمت و پاسخگویی مسئولان در سالن‌های فرودگاهی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به‌عنوان ابزار مهندسی افکار عمومی در تبیین پروژه‌های مهم و ملی نظیر احداث ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پرداخت.

بنا بر گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ فرشید گلیج و محمد الهی‌نیا در ادامه به‌عنوان معاونان فرودگاهی و هوانوردی در جایگاه خود توضیحاتی درخصوص حوزه مربوطه ارائه دادند و در صورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه، از تدریس در این کلاس‌ها استقبال کردند.

رضا کارگر مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها نیز در این نشست ضمن تاکید بر لزوم ارتباط دو طرفه با رسانه‌ها، از برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و نشست‌های هم‌اندیشی میان اصحاب رسانه و مدیران شرکت فرودگاه‌ها و بازدیدهای دوره ای از پروژه‌ها زیرساخت‌ها و امکانات فرودگاهی در آینده نزدیک خبرداد.