شناسهٔ خبر: 156293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری دغدغه‌های مردمی در دیدار مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان با مردم آستانه اشرفیه

گیلان - دیدار مردمی مدیر کل راه وشهرسازی به منظور برقراری ارتباط مستقیم با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گیلان باجمعی از مردم خونگرم بندر کیاشهر و آستانه اشرفیه انجام گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، در آستانه ولادت با سعادت مولی‌الموحدین امیرالمومنین حضرت امام‌علی (ع)، میز خدمت جهادی دستگاه‌های اجرایی با حضور عباسی استاندار گیلان، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان و سایر مقامات و مدیران استانی در مسجد صاحب الزمان روستای دهکاء بخش کیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار و دغدغه‌های مردمی مورد پیگیری قرار گرفت.

محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان و جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط، با حضور در محل برپایی میز خدمت در مسجد صاحب الزمان روستای دهکاء بخش کیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه، بصورت حضوری و چهره به چهره با مردم دیدار و ضمن پاسخ‌گویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند. 

در این دیدار مدیرکل و نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان گیلان طی جلساتی پی در پی و دیدار چهره به چهره با مردم شریف این شهرستان مشکلات را کارشناسی و به سؤالات و مطالبات مردم در بخش‌های مختلف پاسخ و به مسائل حوزه راه و شهرسازی رسیدگی و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه دادند. 

موضوعات مطرح شده فی‌مابین درخواست کنندگان و مسئولان راه و شهرسازی استان پیرامون پیگیری پروژه‌های مسکن ملی طرح جوانی جمعیت، اراضی دولتی و وضعیت راه‌ها بود که این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین به پایان رسید.