شناسهٔ خبر: 156302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان:

راهداران دماوند در برابر بارش‌های آتی آمادگی کامل دارند

راهداران دماوند در برابر بارش های آتی آمادگی کامل دارند رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دماوند از آمادگی کامل راهداران شهرستان دماوند با ۱۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای ارائه خدمات در بارندگی‌های پیش‌بینی شده در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان تهران: مهران جعفری فر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند اظهار کرد: راهداران این شهرستان آمادگی کامل دارند تا بهترین خدمات را در بارش‌های پیش بینی شده که از امروز سوم بهمن آغاز می‌شود را به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای ارائه کنند.

جعفری افزود: راهداری این شهرستان با ناوگان به استعداد ۸ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، ۳ دستگاه گریدر و ۵ دستگاه لودر، با همراهی ۴۵ نفر از راهداران پر تلاش شاغل در این شهرستان همانند گذشته در خدمت مردم شریف هستند تا در کمترین زمان وظایف خویش در راهداری زمستانی را در ۱۳۰ کیلومتر

(رفت و برگشت) بزرگراه با ترافیک متوسط روزانه در حدود ۷۰ هزار تردد، ۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی همگی کوهستانی به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند در پایان افزود: تدابیر لازم در خصوص راهداری زمستانی از سوی معاونت راهداری اداره کل اندیشیده شده و در صورت نیاز پشتیبانی مورد تقاضا در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت. همچنین ذخیره شن و نمک به میزان کافی موجود و ۴ دستگاه گشت راهداری سبک و نیمه سنگین به‌صورت ۲۴ ساعته در طول مسیرهای حوزه استحفاظی این اداره مشغول به خدمت رسانی هستند.