شناسهٔ خبر: 156323 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تهران:

راهداران شهرستان تهران در برابر بارش‌های پیش رو آمادگی کامل دارند

راهداران شهرستان تهران در برابر بارش های پیش رو آمادگی کامل دارند رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تهران از آمادگی کامل راهداران این شهرستان با ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای ارائه خدمات در بارندگی‌های پیش‌بینی شده در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان تهران، کامبیز عبدالملکی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تهران اظهار کرد: راهداران این شهرستان آمادگی کامل دارند تا بهترین خدمات را در بارش‌های که از سوم بهمن آغاز شده است را به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای ارائه کنند.

عبدالملکی افزود: راهداری این شهرستان با ناوگان به استعداد ۵ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، ۲ دستگاه گریدر و ۲ دستگاه لودر، با همراهی ۳۳ نفر از راهداران پر تلاش شاغل در محورهای کوهستانی این شهرستان همانند گذشته در خدمت مردم شریف هستند تا در کمترین زمان وظایف خویش در راهداری زمستانی را در مجموع ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان در بخش‌های مرکزی، کن و آفتاب؛ با اولویت آزادراه تهران-کرج با متوسط تردد روزانه ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه و محور امامزاده داوود(ع)؛ به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

رئیس اداره راهداری شهرستان تهران در پایان افزود: تدابیر لازم در خصوص راهداری زمستانی از سوی معاونت راهداری اداره کل اندیشیده شده و در صورت نیاز پشتیبانی مورد تقاضا در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت. همچنین ذخیره شن و نمک به میزان کافی موجود و سه خودرو سبک گشت راهداری به‌صورت ۲۴ ساعته در طول مسیرهای حوزه استحفاظی این اداره مشغول به خدمت رسانی هستند.