شناسهٔ خبر: 156342 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

جزئیات برقراری ۳ پرواز فوق العاده «هما» به نجف در بهمن ماه اعلام شد

ایران ایر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری سه پرواز فوق العاده طی روزهای ۱۱ ،۱۳ و ۲۲ بهمن از فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد فرودگاه نجف اشرف به صورت رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ اداره کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اعلام کرد: سه پرواز فوق العاده توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه حضرت امام (ره) به مقصد فرودگاه نجف اشرف به صورت رفت و برگشت انجام می شوند.

این پروازها در پاسخ به درخواست متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رجب  برنامه ریزی شده که طبق برنامه طی روزهای ۱۱ ،۱۳ و ۲۲ بهمن  ۱۴۰۲ انجام خواهند شد.

پرواز روز ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با شماره ۶۷۱ در ساعت ۱۴ و۵۵ دقیقه از ترمینال سلام فرودگاه حضرت امام(ره) به مقصد فرودگاه نجف اشرف پرواز می‌کند. بازگشت این پرواز با شماره ۶۷۰ در ساعت ۱۷ (به وقت محلی) انجام می‌شود.

پرواز روز ۱۳ بهمن نیز با شماره ۶۷۱ در ساعت ۱۸و ۴۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام(ره) را به مقصد فرودگاه نجف اشرف ترک می‌کند. بازگشت این پرواز با شماره ۶۷۰ در ساعت ۲۰ و۴۵ (به وقت محلی) دقیقه  صورت می‌گیرد.

همچنین پرواز روز ۲۲ بهمن با شماره ۶۷۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام انجام می‌شود. بازگشت این پرواز در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه با شماره پرواز ۶۷۰ انجام خواهد شد.

هموطنان برای خرید بلیت این پروازها که طبق نرخ مصوب عرضه شده است، می‌توانند به سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما به نشانی www.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ در طول شبانه روز تماس بگیرند.