شناسهٔ خبر: 156346 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر برقرار است

برفروبی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: با حضور پرتلاش راهداران محورهای اصلی و فرعی این شهرستان برفروبی و بازگشایی شده و تردد در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا فرج پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از محورهای اصلی و فرعی با بیان اینکه با توجه به صدور هشدارهای هواشناسی در روزهای اخیر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان به‌حالت آماده باش کامل در آمده و از اولین ساعات روز سوم بهمن ماه در محورهای مواصلاتی مستقر شدند، گفت: از زمان ابتدای بارش و حتی قبل از آن نیز راهداران با تمام تجهیزات و امکانات در گردنه‌های برفگیر، راهدارخانه و محورهای مواصلاتی حضور داشته و مشغول عملیات برف‌روبی و نمک پاشی هستند.

وی از فعالیت ۱۱ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و تصریح‌کرد: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و جاده‌های ارتباطی منتهی به شهرستان باز بوده و تردد در آن در جریان است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشکین شهر با اشاره به ناپایداری هوا و بارش برف از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت حضور در جاده‌ها حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته‌باشند.

فرج پور اظهار کرد: فقط راه ۵۰ روستای صعب‌العبور در این شهرستان مسدود است که در ادامه بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی راه‌های روستایی نیز توسط راهداران در حال انجام است.

گفتنی است طبق اعلام هواشناسی استان اردبیل دمای هوا در اردبیل هفت درجه، سرعین هشت درجه، مشگین‌شهر ۹ درجه، خلخال ۴ درجه، کوثر ۳ درجه گرمی، پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار یک درجه زیر صفر گزارش شده‌است.