شناسهٔ خبر: 156357 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری وبینار علمی تخصصی " تشریح انواع آزمون‌های قلیایی- سیلیسی، قلیایی- کربناتی و مقاومت در برابر سولفات مصالح مصرفی در بتن"

الهام زمانی فر وبینار علمی تخصصی " تشریح انواع آزمون‌های قلیایی- سیلیسی، قلیایی- کربناتی و مقاومت در برابر سولفات مصالح مصرفی در بتن" به صورت مجازی در روز شنبه ۹ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۱ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، الهام زمانی فر مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف کلان و برنامه‌های آموزشی مدون و نیز برای ارائه خدمات فناورانه و مردم پایه و ارتقاء دانش فنی جامعه مهندسین و فعالان عمرانی کشور، در نیم سال دوم امسال ۷ دوره آموزشی را طراحی کرده که هفتمین دوره را با عنوان " تشریح انواع آزمون‌های قلیایی- سیلیسی، قلیایی- کربناتی و مقاومت در برابر سولفات مصالح مصرفی در بتن" نهم بهمن امسال برگزار خواهد کرد.

وی  گفت: این سمینار آموزشی برای تمامی پیمانکاران، کارفرمایان، دانشجویان، کارشناسان فنی دستگاه‌های اجرایی و جامعه مهندسین سراسر کشور به صورت مجازی در روز شنبه ۹ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۱ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد کرد.

مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی همچون معرفی انواع واکنش‌های قلیایی و سولفاتی مصالح، بررسی انوع آزمون‌های تعیین قابلیت قلیایی و سولفاتی و توانمندی‌های شرکت در انجام آزمون‌های ذکر شده توسط دکتر شبان گلی از پرسنل  متخصص این شرکت تدریس خواهد شد.

زمانی‌فر اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره با ورود به آدرس ac.tsml.ir/seminr۱   به این دوره آموزشی دسترسی پیدا کنند.