شناسهٔ خبر: 156358 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

امکان ارائه بیش از ۶۵۰ نوع خدمت آزمایشگاهی در کمتر از ۲ ساعت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی از آمادگی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای ارائه بیش از ۶۵۰ نوع خدمت آزمایشگاهی در کمتر از دو ساعت نسبت به استقرار آزمایشگاه در پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسن ربانی مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی با استقبال از حضور آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در شورای فنی استان گفت این مجموعه توانمند می‌تواند خدمات مطالعاتی، مشاوره و آزمایشگاهی مطلوب و دقیقی را در راستای ارتقا کیفیت پروژه‌های عمرانی در اختیار پیمانکاران و کارفرمایان دولتی و خصوصی در پروژه‌های ملی و استانی قرار دهد.

ربانی ارشد در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این آزمایشگاه امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات کنترل کیفیت به پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور است و آمادگی دارد با ارائه بیش از ۶۵۰ نوع خدمت آزمایشگاهی در کمتر از دو ساعت نسبت به استقرار آزمایشگاه در پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور اقدام کند.

وی با اشاره به تاریخچه شرکت و حضور در پروژه‌های عمرانی تصریح‌کرد: این آزمایشگاه بیش از ۶۷ سال قدمت داشته و کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آن نقش آفرینی تأثیرگذاری نداشته‌باشد.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان آذربایجان شرقی ادامه‌داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال حاضر درآمد- هزینه است و برای توسعه و حضور مؤثر با تجهیزات بروز در پروژه‌ها باید وصول مطالبات به‌طور مستمر صورت بگیرد و مطالبات عقب افتاده‌ای نداشته‌باشد.

فتح‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: همکاری برای وصول مطالبات از ادارات دولتی تسریع خواهد شد و خواستار حضور فعال و معرفی مجدد توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کمیته‌های تخصصی و زیر مجموعه‌های شورای فنی استان جهت بهره برداری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان شد.