شناسهٔ خبر: 156364 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر

پیام تبریک روز پدر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، متن پیام خدایار باقری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی(ع) به شرح زیر است:

امروز روز عید بزرگی است؛ روز ولادت یک شخصیت بی‌نظیر در تاریخ بشر است؛ که ما بعد از وجود مقدس خاتم‌الانبیاء (صلّی اللَّه علیه و آله)، هیچ کسی را به عظمت شخصیت امیرالمؤمنین(علیه السلام) نمیشناسیم. باید امروز عیدی بگیریم. عیدی ما درس گرفتن است؛ درس بگیریم. «مقام معظّم رهبری»

۱۳ رجب، سالروز ولادت با سعادت نخستین سپهر امامت و ولایت، مظهر علم، حلم و سخاوت، مولی الموحدین حضرت امام علی(علیه السلام)، بزرگ مردی که ولادتش در کعبه و مظهر عدالت، خداپرستی و تربیت یافته مکتب نبوت است و با سلوک، گفتار، رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزدمنان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم)، حضرت امام علی (علیه السلام) را در این ماه قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید، جای شادمانی بسیار است که آغاز دهه مبارک فجر با خجسته زادروز مولای مهر و عدالت و روز پدر همزمان شده است.

اینجانب فرارسیدن میلاد فرخنده مولود کعبه حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر را به همه مردان و پدران ایران اسلامی بویژه همکاران مجموعه راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض نموده، یاد و خاطره شجاعت پدران آسمانی، شهیدان و ایثارگران  عزیز که جان خویش را در پای این استقامت و اقامه عدل نثار کردند، گرامی می دارم، امیدوارم با استعانت از خداوند منان، مردان جامعه اسلامی ما با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی آن حضرت در تمامی مقاطع زندگی موفق و مؤید باشند.

خدایار باقری هارونی ـ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان