شناسهٔ خبر: 156378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری لرستان به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان طی پیامی ضمن تبریک خجسته میلاد مولود کعبه، امیر مؤمنان، حضرت امام علی(ع)، روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان ،در متن پیام مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان آمده است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

ماه رجب ، ماه نزول رحمت الهی و ماه استجابت دعاست و سیزدهم رجب سالروز ولادت باسعادت مولود کعبه، بزرگ مرد تاریخ، فخر زمان، مظهر علم، حلم و سخاوت، مولی الموحدین حضرت علی(ع)، در جمهوری اسلامی ایران به نام “روز پدر” نامگذاری شده است.

میلاد بزرگ مردی وارسته و نمونه بی‌نظیر عبودیت در تاریخ بشریت به واقع شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدران مهربان ، سخت کوش و گرانقدر میهن عزیزمان و پاسداشت زحمات آنان است.

روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده وپدرانی که آسمانی شدند تا ایران ما پا برجا بماند گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

برخود لازم می دانم این روز را که به درستی به عنوان روز پدر نامگذاری شده است، صمیمانه به همه پدران فداکار این مرز و بوم به ویژه همکاران شاغل در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان تبریک و تهنیت عرض ‌کنم و توفیق روز افزون و سلامتی برای همه این عزیزان را در پرتو عنایت خداوند متعال خواستارم.

مرتضی شیروانی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان