شناسهٔ خبر: 156413 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده ای در هفته ای که گذشت؛

نشست شورای عالی همکاری‌ ایران و ترکیه برگزار شد / فراخوان اجرای طرح توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای مسافری 

حمل و نقل مسافر.jpg نشست شورای عالی همکاری‌ ایران و ترکیه برگزار شد و فراخوان اجرای طرح توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای مسافری مهمترین عناوین خبری حوزه حمل‌ و نقل جاده ای در هفته گذشته به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌مهمترین اخبار حوزه حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته به شرح زیر است؛

نشست شورای عالی همکاری‌ ایران و ترکیه برگزار شد 

هشتمین نشست شورای عالی همکاری‌های ایران و ترکیه با حضور روسای جمهور دو کشور و وزیر راه و شهرسازی کشورمان به عنوان رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در آنکارا برگزار شد.

تهیه بسته اعتباری ۵ هزار میلیارد تومانی برای توسعه حمل و نقل استان زنجان 

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی از تهیه بسته اعتباری حمل و نقلی پیش از سفر رئیس جمهوری به استان زنجان به ارزش تقریبی ۵ همت خبر داد.

فراخوان اجرای طرح توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای مسافری 

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر دارد با بهره گیری از ناوگان مسافری تولید کارخانجات داخلی و واردات ناوگان حمل و نقل مسافری با شرایط تخصیص ارز اعلامی بانک مرکزی و اعطای تسهیلات بانکی با اولویت اتوبوس اقدام کند.

رشد ۲۲ درصدی ناوگان ترانزیت خروجی از پایانه مرزی سرخس 

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی از رشد ۲۲ درصدی ناوگان ترانزیت خروجی از پایانه مرزی سرخس در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

امکان ارائه بیش از ۶۵۰ نوع خدمت آزمایشگاهی در کمتر از ۲ ساعت 

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی از آمادگی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای ارائه بیش از ۶۵۰ نوع خدمت آزمایشگاهی در کمتر از دو ساعت نسبت به استقرار آزمایشگاه در پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور خبر داد.