شناسهٔ خبر: 156418 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بررسی آخرین وضعیت شاخص‌های عملکردی HSE شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر تجاری

جعفری مدیر اچ اس ای سازمان بنادر مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی، توجه به مبحث ایمنی و حفاظت از محیط زیست را از اولویت‌های این سازمان در بخش عملیات بندری و دریایی برشمرد و از بررسی و ارزیابی شاخص‌های عملکردیHSE شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، نشست بررسی وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) برخی از شرکت‌های بزرگ فعال در بندر امام خمینی(ره) با حضور عادل دریس، مدیر کل امور بندری و حسین یداللهی، مدیر کل امور اقتصادی و مناطق و  عبدالله جعفری مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر ودریانوردی برگزار شد. 

مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر ودریانوردی دراین باره گفت: توجه به مبحث ایمنی به ویژه ارتقای وضعیت سلامت نیروهای کار، ایمنی محیط های کاری و نیز حفاظت از محیط زیست از اولویت‌های کاری مدیریت HSE سازمان قلمداد می‌شود.

جعفری افزود: در همین راستا آخرین وضعیت شاخص های عملکردی شرکت‌های ماهیدشت کرمانشاه و هولدینگ شکر نوین و روغن کشی نوید خلیج فارس با حضور مدیران ارشد ستادی ، بندر امام خمینی(ره) و شرکت‌های مذکور بررسی شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست مدیرکل امور بندری و مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی نیز ضمن ابراز رضایت از توسعه نظارت بر فعالیت های ایمنی در شرکت های خصوصی فعال در بنادر، بر اهمیت موضوع تاکید کردند و اصل ایمنی را جزو لاینفک کار در بنادر بر شمردند.