شناسهٔ خبر: 15643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

احداث و روکش آسفالت ۵۱ کیلومتر راه روستایی تربت حیدریه با مشارکت خیرین/ مسیر تردد حدود ۸۰۰۰ روستایی هموار شد

راه روستایی مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی از احداث و روکش آسفالت‌گرم ۵۱ کیلومتر راه روستایی در شهرستان تربت‌حیدریه این استان خبر داد.

محمدرضا اخوان عبداللهیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اعلام کرد: این راه‌های روستایی که متعلق به ۲۷ محور شهرستان تربت حیدریه هستند مسیر تردد هفت هزار و ۹۰۷ خانوار را تسهیل می‌کند.

اخوان عبداللهیان در ادامه ضمن اشاره به مشارکت خیرین در احداث این محورهای روستایی گفت: این پروژه درکل حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داد که ۳۶۵ میلیون تومان آن از سوی خیرین تأمین شد.

وی در ادامه محورهایی ازجمله فرزق، بنهنگ، موشک، طاهرآباد، صومعه، اومی و ... را از مهمترین نمونه‌های محورهای روستایی افتتاح شده اعلام کرد و گفت: عملیات ساخت محورهای نام برده از ابتدای سال ۹۴ آغاز و هم‌اکنون به پایان رسیده‌است که اقدامی خوب و چشمگیر از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان به شمار می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین از روکش دو محور شریانی تربت حیدریه - مشهد و تربت حیدریه - گناباد به طول سه و چهار کیلومتر خبر داد و گفت: تمامی محورهای روستایی این شهرستان به ضخامت چهار سانتیمتر و عرض ۶ متر انجام گرفته‌است./

نظر شما