شناسهٔ خبر: 156445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری سومین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی سومین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی با رویکرد تعامل بین دستگاه‌های وزارت متبوع برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌رضوی)، سومین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان‌رضوی با حضور محسن کفاشی مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان‌رضوی، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان‌رضوی و با محوریت هم افزایی بیشتر بین این دستگاه‌ها به میزبانی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان‌رضوی برگزار شد.

مائده نصرآزادانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در ابتدای این جلسه گفت: با توجه به حجم فعالیت‌های حوزه راه و شهرسازی استان، هم افزایی بین دستگاه‌ها می‌تواند منجر به اتفاقات خوبی در استان شود.

نصرآزادانی با بیان اینکه داشتن نگاه رسانه‌ای مدیران یک پیشران برای جهاد تببین است، گفت: اطلاع رسانی دقیق و به‌موقع فعالیت‌های انجام شده در استان، برگزاری نشست‌ها و تورهای خبری و آگاه سازی مردم از اقدامات انجام شده از مهمترین دلایل تشکیل این جلسه است.

وی افزود: این جلسه با ۴ دستور کار تعیین زمان قطعی جهت برگزاری جلسات شورای هماهنگی، تعیین دبیر شورا، هماهنگی و هم افزایی در خصوص مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و هماهنگی و هم افزایی در خصوص برنامه‌های مشارکتی دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل و مصوباتی در این رابطه اتخاذ شد.

گفتنی است در ادامه این جلسه سایر مدیران روابط عمومی ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان از روند فعالیت‌های حوزه خود سخن و دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه کردند.

کمبود تجهیزات، عدم به‌کارگیری نیروی انسانی در واحد روابط عمومی و مسائل صنفی از موارد مطرح شده در این نشست بود که نسبت به رفع این موارد نکاتی عنوان شد.