شناسهٔ خبر: 156464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اسکان اضطراری ۴۰۰ مسافر گرفتار برف وکولاک اهر در آذربایجان شرقی

اهر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر از اسکان اضطراری ۴۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی، قاسم قمری؛ رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای اهر گفت: راهداران شهرستان به همراه دیگر نیروهای امدادی ضمن رهاسازی خودروهای مسافران، آنها را در اقامتگاه های اهر اسکان داده و پذیرایی کردند.

وی افزود: مسافران در قالب ۱۰ اتوبوس و چندین خودرو سبک و سنگین باری از مبدا شهرستان‌های همجوار و استان اردبیل به مقصد تبریز و تهران در حال حرکت بودند که به دلیل بارش برف و کولاک و مسدود بودن جاده اهر - تبریز در خوابگاه های مدارس، دانشگاه آزاد اسلامی و ورزش و جوانان اسکان یافتند.

قمری با بیان اینکه اقلام غذایی و پتو به اندازه کافی به مسافران گرفتار در برف توزیع شده، افزود: هماهنگی‌های لازم برای عزیمت مسافران به مقاصدشان انجام شده و نیروهای راهداری و امدادی در حال بازگشایی محورهای مواصلاتی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر با بیان اینکه هم اکنون همه محورهای اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد خودروها در حال انجام است، گفت: در تلاش هستیم راه چند روستا را که به دلیل کولاک بسته شده است بازگشایی کنیم