شناسهٔ خبر: 156465 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

بارش برف و باران و مه گرفتگی در محورهای شمالی

جاده برفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران و مه گرفتگی در محورهای شمالی خبر داد.

امیر یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای فیروزکوه، هراز، چالوس، آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره خبر داد.

یوسفی گفت: آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع دارای ترافیک سنگین است.

وی افزود: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، اصفهان، مرکزی، همدان، قم، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و یزد دارای بارش باران است.

به گفته یوسفی، پدیده مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، همدان و یزد جریان دارد.

محورهای مسدود غیرشریانی را پونل – خلخال و هشتگرد - طالقان اعلام کرد و گفت: محورهای دارای انسداد فصلی نیز سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده گزارش شده است.