شناسهٔ خبر: 156480 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد آماده افتتاح در دهه فجر است

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان آماده افتتاح در دهه فجر است از تکمیل مطالعات ۳ پروژه بیمارستانی در استان تهران و آماده کردن شرایط برای کلنگ‌زنی آنها خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های آن سازمان برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌های مرتبط با ساخت ساختمان‌های پراهمیت از جمله ورزشگاه و پروژه‌های بیمارستانی در دهه فجر امسال توضیح داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر با تلاش‌های همکاران در سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد در لرستان آماده افتتاح و تحویل به بهره بردار است.

نبیان ادامه داد: مطالعات سه بیمارستان در استان تهران با مجموع یک‌هزار و ۲۲۹ تخت به اتمام رسیده است و این بیمارستان‌ها آماده کلنگ‌زنی برای آغاز عملیات اجرایی است.

به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، این بیمارستان‌ها شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارلو در استان تهران، بیمارستان ۳۳۰ تختی آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران و بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت بیمارستانی است.