شناسهٔ خبر: 15649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با بارش برف وکولاک انجام شد؛

برفروبی جاده‌های پیرانشهر در آذربایجان غربی

برف روبی عملیات برفروبی و نمک پاشی در جاده‌های اصلی شهرستان پیرانشهر به طول ۱۱۰ کیلومتر همزمان با بارش برف و کولاک اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان آذربایجان غربی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پیرانشهر با اعلام اینکه وضعیت محور مرزی تمرچین، جاده اصلی پیرانشهر- نقده و نیز محور اصلی پیرانشهر- سردشت در ساعات اولیه بارش برف کولاک بود، افزود: راهداران، عملیات برفروبی و نمک پاشی را در این محورها به شکل منظم انجام دادند.

جلال محمدی با اعلام اینکه گروه‌های راهداری از روز گذشته مشغول عملیات برفروبی و نمک پاشی در محورهای حوزه استحفاظی هستند، گفت: حجم برفروبی ۷۴۰ هزار متر مکعب و و نمک پاشی به میزان ۲۸۰ تن انجام شده‌است.

محمدی با تاکید بر اینکه تردد وسایط نقلیه در محورهای روستایی مناطق کوهستانی این شهرستان با زنجیر چرخ صورت می گیرد، افزود: در حال حاضر رفت و آمد وسایط نقلیه در محورهای حوزه استحفاظی پیرانشهر به سهولت امکان پذیر است.

محمدی از اجرای عملیات برفروبی در ۳۶۵ کیلومتر از جاده‌های فرعی و روستایی خبر داد و اضافه کرد: راه ارتباطی تمامی روستاها با تلاش راهداران در حال بازگشایی است.

روز گذشته بارش برف به ارتفاع ۵۰ سانتی متر، جاده های شهرستان پیرانشهر را سفید پوش کرد/.

نظر شما