شناسهٔ خبر: 156502 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

انتصابات جدید با احکام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی سرپرست فرودگاه اراک، سرپرست اداره‌کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی و دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حکم کاپیتان نخجوانی منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هفته گذشته رکاپیتان رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با صدور احکام جدا گانه سرپرست فرودگاه اراک، سرپرست اداره‌کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی و دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شدند.

انتصابات جدید با احکام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

بر اساس این گزارش با حکم معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رضا نیک‌صفت به‌عنوان سرپرست اداره‌کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی منصوب و جایگزین میرسعید صفی‌نیا شد. در حکم کاپیتان رضا نخجوانی آمده است: "امید است با نصب العین قراردادن تقوای الهی و بهره‌گیری از تجارب و دانش همکاران و کارکنان دلسوز و متعهد، در نوسازی و نگهداری تجهیزات و تاسیسات فرودگاهی و استفاده از امکانات موجود و بهره‌برداری از تولیدات و توانمندی‌های داخلی موفق و موید باشید."

گفتنی است؛ نیک‌صفت پیش از این مدیرکل برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) بوده است. 

انتصابات جدید با احکام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

همچنین طی حکمی از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رضا کارگر به عنوان دبیر شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها منصوب شد. این حکم به استناد بند "ج" آیین‌نامه اجرایی شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها که مصوب چهارصد و نود و پنجمین جلسه مورخ ۱۳۸۹/۱۲/۱۹ هیات مدیره شرکت شرکت فرودگاه‌ها صادر شده است.

در این حکم آمده است: امید است با استعانت از پیشگاه حضرت حق و بهره‌گیری از تخصص و تجارب خود و همکاری و همیاری سایر اعضاء در راستای نیل به اهداف و وظایف شرکت موفق باشید.

علاوه بر انتصاب دبیر شورای فرهنگی، غلامرضا دهقانی‌زاده، مهدی نامداری نیز به عضویت شورای فرهنگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی منصوب شدند.

انتصابات جدید با احکام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

با حکم معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی‌محمد طاهری به‌عنوان سرپرست فرودگاه اراک منصوب و جایگزین رحیم حسینی‌نسب شد.

در حکم کاپیتان رضا نخجوانی آمده است:امید است به مدد الهی و با استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود تمام توان و تجارب خود را جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و برنامه‌های توسعه فرودگاه با تاکید بر اجرای دقیق ماموریت‌های محوله به‌کار گیرید. توفیق جنابعالی در خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز کشورمان را از خداوند بزرگ خواهانم.