شناسهٔ خبر: 156540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از ۵۰ هزار نفر از مرزهای خوزستان

چذابه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به افزایش تردد عراق در ایام میلاد امام علی(ع) گفت: از سوم تا ششم بهمن ماه در مجموع ۵۳ هزار و ۵۷۷ تردد در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: خوزستان دارای دو پایانه‌ مرزی شلمچه و چذابه است که همه ‌روزه تردد زیادی از این دو پایانه میان دو کشور ایران و عراق صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ترددهای صورت گرفته در دو پایانه مرزی استان با توجه به ولادت حضرت علی(رع)،  افزود: پایانه‌ شلمچه که بخش عمده‌ی ترددها از آن صورت می‌گیرد از تاریخ سوم لغایت ششم شاهد خروج۱۸ هزارو۷۱۶ ایرانی و ۷ هزار و ۳۹۰ خارجی بود؛ علاوه بر آن ۱۴هزار و ۶۷۰ ایرانی و ۷ هزار و ۲۶۳ خارجی وارد کشور شدند که در مجموع ۴۸هزار و ۳۹ تردد در این پایانه ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اضافه کرد: در پایانه‌ چذابه به عنوان دومین پایانه‌ مرزی استان نیز از تاریخ سوم لغایت ششم بهمن در مجموع۵ هزار و ۵۳۸ تردد ثبت شد که شامل خروج هزار و ۶۱۰ ایرانی و هزار و ۳۶۲ خارجی و ورود یک هزار و ۳۳۶ ایرانی و یک هزار و ۳۳۰ خارجی بود.