شناسهٔ خبر: 156541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امدادرسانی به ۹ خودرو توسط راهداران خوزستانی

راهداری خوزستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از امدادرسانی به ۹ خودرو توسط راهداران در مناطق برف گیر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شهرستان های اندیکا و دزپارت در روزهای گذشته، تعداد ۲۰ نیروی راهدار با بکارگیری ۲۰ دستگاه ماشین آلات درحالت آماده باش بودند.

وی با اشاره از امدادرسانی به ۹ خودروی گرفتار در برف توسط راهداران خبر داد و افزود: با تلاش نیروهای راهدار استان ۱۰۰ کیلومتر برف روبی در محورهای اندیکا و دزپارت انجام و از انسداد این محورها جلوگیری به عمل آمد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: باتوجه به بارش باران، عملیات ریزش برداری در ۳۰ مقطع از محورهای شهرستان لالی، ۱۱ مقطع در محورهای شهرستان مسجدسلیمان و ۱۰ مقطع در محورهای ایذه انجام شد.

بهداروندی با بیان اینکه درحال حاضر هیچ محوری در استان به دلیل بارش باران و برف مسدود نیست، یادآور شد:  مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.