شناسهٔ خبر: 156559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با وجود بارش های سنگین برف و باران:

تردد در تمامی محور های اصلی لرستان برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به بارش های سنگین اخیر با تلاش جهادی و شبانه روزی راهداران تمامی محورهای اصلی استان باز و تردد برقرار است و راهداران با آمادگی کامل در پایگاه های جاده‌ای حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار داشت: با ورودسامانه بارشی از روز جمعه به استان شاهد بارش شدید باران و برف در اکثر نقاط استان بودیم.

وی ادامه داد: با وجود بارش سنگین برف با تلاش جهادی راهداران عملیات برفروبی و نمک پاشی به موقع انجام شده است و درحال حاضر تمامی محور های مواصلاتی  استان باز و تردد برقرار است.
 
شیروانی بیان کرد: درحال حاضر گشت های راهداری با آمادگی کامل در پایگاه های جاده‌ای استان حضور دارند و به طور مداوم گشت زنی های لازم را انجام می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  تصریح کرد: هموطنان گرامی درخواست می شود با توجه به مه گرفتگی شدید در محورها از سفر های غیر ضرور خودداری نمایند و درصورت سفر حتما در تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.