شناسهٔ خبر: 156562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه کنارگذر ایلخجی

10 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جریان بازدید استاندار از پروژه کنارگذر ایلخچی با اعلام پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه گفت: با تمام توان پای کار هستیم تا پروژه کنارگذر ایلخچی در اسرع وقت به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان شرقی به همراه معاون امور هماهنگی استانداری، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر مدیران مرتبط از پروژه کنارگذر ایلخچی بازدید کرد.

مالک رحمتی در جریان این بازدید به تیم‌های اجرایی، پیمانکاری و مشاوره‌ای طرح ساخت کمربندی ایلخچی، اعلام کرد: حداکثر تلاش شما باید این باشد که مناقصه دیگری برگزار نشود و با قرارداد موجود کمربندی تکمیل شود و ایجاد ارزش‌افزوده در حواشی جاده‌های تازه‌ ساخت نیز فراموش نشود چون عدم تحقق این مهم موجب می‌شود که عده‌ای فرصت ‌طلب از ارزش‌ افزوده ایجاد شده از قبل اجرای طرح ‌های زیرساختی برخوردار شوند.

رحمتی تسریع در تکمیل طرح کمربندی ایلخچی را حیاتی دانست و بهره برداری از آن را اثبات ناکارآمدی دوره های قبلی عنوان کرد که ۱۶ سال طول کشیده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این بازدید گفت: با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه از پیشرفت اجرایی ۷۰ درصدی برخوردار است و عملیات اجرایی آن با سرعت انجام می شود.

موسوی در ادامه عنوان کرد: راه و شهرسازی استان با تمام توان پای کار است و با پیگیری جدی امور این پروژه و رفع مشکلات موانع، امیدواریم تا در سریع ترین زمان ممکن این پروژه حیاتی به افتتاح برسد.