شناسهٔ خبر: 156566 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شورای مسکن شهرستان مراغه برگزار شد

11 با حضور استاندار در شهرستان ویژه مراغه، شورای مسکن این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شورای مسکن شهرستان ویژه مراغه به ریاست مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار شهرستان، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و سایر اعضای شورای مسکن شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در این ابتدای این جلسه گزارشی از روند عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان ارائه داد.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها گفت: طی مذاکرات صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی، جهت تخصیص اعتبار مورد نیاز برای آماده سازی اراضی منطقه سنگری داغی مراغه مساعدت شده‌است و با تخصیص آن روند آماده‌سازی این اراضی تحت کارگزاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تسریع خواهد شد.

استاندار نیز در این جلسه گفت: مراغه شهر بزرگ و مهمی است و ما نیز هر چه از دستمان برآید برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن در مراغه و دیگر شهرستان‌های استان انجام می‌دهیم.

مالک رحمتی اضافه‌کرد: هر چند موقعیت آذربایجان شرقی در نهضت ملی مسکن بد نیست، اما باید تلاش کنیم که جایگاهمان متناسب با شأن استان باشد.

رحمتی ادامه‌داد: ما در این زمینه منتظر تهران نمی‌مانیم و هر آنچه از دستمان بر آید، انجام می‌دهیم، زیرا اختیارات کافی در زمینه نهضت ملی مسکن به استان‌ها داده‌شده‌است.