شناسهٔ خبر: 156571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی ۱۷۰۰ تماس تلفنی در مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی

راهها رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: همکاران از طریق سامانه ۱۴۱ به ۱۷۰۰ مورد تماس تلفنی پاسخ داده و به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی، حسین بلوکی، رئیس مدیریت راه‌های استان گفت: همکاران مرکز مدیریت راه‌های استان در عرض ۲۴ ساعت به ۱۷۰۰ تماس تلفنی جواب داده و تماس گیرندگان را از وضع راه‌ها مطلع کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه شاهد بارش سنگین برف در سطح استان بودیم، مردم بلوکی تصریح‌کرد: اعتماد به عملکرد خادمان‌شان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و جویای وضع راه‌های استان بودند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به پیش بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران و همچنین کولاک در استان طی هفته جاری نیز ادامه خواهد یافت، بنابراین رانندگان و تردد کنندگان جاده‌ها باید رعایت موارد ایمنی در رانندگی را انجام داده و تجهیزات ایمنی زمستانی به‌همراه داشته‌باشند.

بلوکی همچنین از پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها قبل از خارج شدن از منزل، از طریق شماره تلفن ۱۴۱ از وضع راه‌ها اطلاع کسب کنند.