شناسهٔ خبر: 156579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برفروبی بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای استان چهارمحال و بختیاری

برفروبی بیش از ۴۵۰۰کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای استان چهارمحال و بختیاری مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰۰کیلومتر باند از محورهای شریانی و غیرشریانی استان برفروبی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان) روح الله غلامی مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهار محال و بختیاری از انجام ۳۰۰ مورد امدادرسانی، کمک و رهاسازی و ۴۰ مسافر اسکان موقت در راهدار خانه‌ها در این مدت یاد شده خبر داد.

️ وی به انجام عملیات راهداری در محورهای نیز اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای استان برف‌روبی شد.

وی با اشاره به مصرف بیش از ۱۳۰۰ تن شن و نمک برای محورها در این مدت، گفت: هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهار محال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی یادآور شد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهار محال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته‌باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت شماست.