شناسهٔ خبر: 156591 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات

مرکز مدیریت راه های استان همدان (141) مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛ آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده رضی آباد و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع به چشم می‌خورد.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، مرکزی، لرستان، خراسان‌رضوی، گلستان و چهار محال و بختیاری در جریان است و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، کرمان و خراسان شمالی ادامه دارد.

محورهای مسدود غیر شریانی؛  پونل – خلخال و محور هشتگرد – طالقان، همچنین محورهای دارای انسداد فصلی، سروآباد - پاوه، سی سخت - پا دنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده هستند.