شناسهٔ خبر: 156611 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آماده باش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها برای نوروز ۱۴۰۳

رضا کارگر مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه از هم‌اکنون در تدارک ایجاد بستری با نشاط برای سفرهای مردم در نوروز ۱۴۰۳ هستیم، گفت: عملیات نوروز به‌مانند حج و اربعین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای ایجاد محیطی بانشاط در فرودگاه‌ها در ایام نوروز که مقارن با ایام ماه مبارک رمضان است، تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا کارگر در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور با موضوع عملیات نوروز ۱۴۰۳ به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور در عملیات اربعین ۱۴۰۲ بر هیچکس پوشیده نماند و اخلاص مسئولان این حوزه سبب شد تا زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با حال خوب از فرودگاه که به تعبیر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به درب ورودی روضه امام حسین(ع) تبدیل شده بود، راهی کربلا شوند.

وی با اشاره به اهمیت عملیات نوروز ۱۴۰۳ برای شرکت فرودگاه‌ها، گفت: همانطور که در عملیات حج و اربعین موظف به ایجاد بستر مناسب برای هرچه معنوی‌تر کردن فضای فرودگاه‌ها هستیم، در عملیات نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است، هم وظیفه داریم تا از هم‌اکنون در تدارک برنامه‌ای برای ایجاد شور و نشاط در فرودگاه‌ها باشیم.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به تقارن نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: همزمانی نوروز با بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم و در اجرای برنامه‌ها باید تلفیق این دو مناسبت مهم را سرلوحه کار قرار دهیم.

کارگر با بیان اینکه استفاده از نمادهای ایرانی اسلامی در فرودگاه‌ها از مهم‌ترین اهداف روابط‌عمومی است، گفت: سال گذشته استفاده از شخصیت‌های نمادین، مورد اقبال مسافران واقع شد و تصاویر مردم با این نمادها در فضای مجازی قابل مشاهده بود.

وی گفت: مجسمه‌ اقوام ایرانی در فرودگاه مهرآباد هنوز هم فضای زیبایی را برای عکاسی مسافران در این محیط ایجاد می‌کند و این تجربه یک‌ساله نشان داده که هرچه بیشتر به سمت نمادهای ایرانی اسلامی و مورد اقبال مردم پیش برویم، مسافران نیز خاطره خوبی از فرودگاه‌ها خواهند داشت.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه به‌صورت یکپارچه و خلاق به استقبال نوروز می‌رویم، گفت: مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور از هم‌اکنون موظف هستند تا برای ایجاد فضایی مفرح و با نشاط همراه با معنویت برگرفته از ماه مبارک رمضان برنامه‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر عملیات نوروز ۱۴۰۳ ارائه دهند تا با اتخاذ بهترین تصمیم، خود را برای ارائه مطلوب‌ترین برنامه‌ها به مسافران آماده کنیم.

کارگر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی هنرمندانه اقدامات فرودگاه‌های کشور در نخستین روزهای سال جدید، گفت: بدون شک همانند عملیات‌های پیشین، اقدامات بسیار گسترده و مثبتی در فرودگاه‌ها صورت خواهد پذیرفت و این مهم زمانی می‌تواند به اطلاع مردم برسد و امیدآفرینی کند که ما در حوزه اطلاع‌رسانی عملیات موفقی داشته باشیم.

وی خطاب به مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور، بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای تبیین خدمات و اقدامات نوروزی تاکید کرد و گفت: ملاک فعالیت ما ایجاد احساس رضایتمندی در مردم است.

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها در پایان گفت: با توجه به اینکه روابط‌عمومی نقش تعیین کننده‌ای در این عملیات دارد، باید مسئولان این حوزه در عملیات نوروز نیز به مانند اربعین، ایثارگری کنند و تا پایان بازگشت مردم از سفرهای نوروزی، آماده خدمت‌رسانی، اطلاع‌رسانی و پاسخگویی باشند.