شناسهٔ خبر: 156642 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان رضوی؛

عضو شورای سیاستگذاری مسکن طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی منصوب شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری مسکن طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، حجت الاسلام و المسلمین حائری مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان در جلسه ای به میزبانی جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در زمینه مسکن، روند این امر را در حوزه طلاب و تامین مسکن آنان در قالب نهضت ملی مسکن استان بررسی کرد.

 مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این جلسه ضمن ارایه گزارش اجمالی در این خصوص بر اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان در تامین مسکن کارمندان، کارگران، اصناف و به ویژه روحانیون و طلاب تاکید کرد.

در این جلسه که شهردار، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر نمایندگان ارگان ها نیز حضور داشتند، در پایان حکم انتصاب  مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری مسکن طلاب و روحانیون استان خراسان رضوی که از سوی آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امضا شده بود، به وی اهدا شد.