شناسهٔ خبر: 156658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برفروبی بیش از ۴۹۸ کیلومتر باند در خراسان رضوی انجام شد

برفروبی راههای خراسان رضوی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از برفروبی بیش از ۴۹۸ کیلومتر باند رفت و برگشت در محورهای استان خراسان رضوی طی روزهای چهارم تا ششم بهمن ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: با توجه به بارش برف و باران در محورهای استان نیروهای راهداری با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات در محورها مشغول امدادرسانی به ماشین‌ها و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته در محورهای شریانی استان ۴۹۸ کیلومتر برف‌روبی انجام شد، گفت: این میزان برف‌روبی توسط ۱۴۳ نفر از نیروهای راهداری و با استفاده از ۹۵ دستگاه ماشین آلات انجام شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی میزان شن و نمک مصرفی در این برف‌روبی را ۹۰۱ تن اعلام‌کرد و افزود: در این بازه زمانی همچنین ۳۹۵ کیلومتر برف‌روبی و ۱۵۵ تن شن و نمک مصرفی با استفاده از ۱۴ دستگاه ماشین آلات توسط ۲۲ نفر از نیروهای راهداری در محورهای غیر شریانی استان انجام شد.

وی در پایان خطاب به رانندگان عزیز افزود: برای تردد از محورهای ارتباطی خراسان‌رضوی تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته‌باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.