شناسهٔ خبر: 156679 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جلسه مجمع عمومی صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های سال۱۴۰۱ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار و با ارزیابی عملکرد مطلوب تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ جلسه مجمع عمومی صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های ۱۴۰۱ به ریاست نورایی مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان حسابرسی و اعضای هیئت مدیره، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و معاونین، مدیران کل مربوطه شرکت برگزار شد.

سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شرکت در خصوص پروژه های در حال انجام و میزان پیشرفت آن از جمله ابر پروژه ترمینال جدید شهر فرودگاهی به اهم موانع و چالش ها اشاره و درخواست‌های شهر فرودگاهی از اعضای مجمع را مطرح کرد.

در ادامه حسابرس و بازرس قانونی گزارش حسابرسی صورتهای مالی طرح تملک دارایی‌های ۱۴۰۱مبنی بر وضعیت مطلوب عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر اساس استانداردهای حسابرسی را ارائه داد.

در پایان این جلسه، نورایی که ریاست مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را نیز برعهده دارد از تلاش های صورت گرفته توسط مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران و کارکنان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و کسب عملکرد مطلوب تشکر و قدردانی کرد.