شناسهٔ خبر: 156686 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد

بازدید فرودگاه مشهد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه‌های‌ عمرانی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس بازدید کرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، کاپیتان رضا نخجوانی که به‌ مشهدمقدس سفر کرده است، از پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌ بین‌المللی‌ شهید هاشمی‌نژاد بازدید کرد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌همراه محمود امانی‌بنی‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی، در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ ترمینال داخلی و بهسازی و توسعه اپرون فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی‌ در حاشیه این بازدید ضمن ارائه‌ آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد، بر رویکرد تکریم زائران و افزایش ظرفیت  مسافران‌ در مشهدمقدس تاکید کرد و گفت: از آنجا که رویکرد کنونی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس توجه ویژه به گردشگری زیارت است، بهره‌برداری از فاز توسعه‌ای ترمینال داخلی مشهد سبب افزایش کیفیت ارائه خدمات به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) خواهد شد. 

امانی‌بنی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای فرودگاه مشهد در مسیر افزایش تجارت داخلی و خارجی و افزایش پذیرش گردشگران خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: قطعاً بهره‌برداری از فاز توسعه‌ای اپرون فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد سبب پذیرش تعداد بالایی از پروازهای داخلی و خارجی شده که این موضوع تاثیر مستقیمی بر رشد تجارت خارجی و داخلی و افزایش میزان ورود گردشگران استان خواهد داشت.